Wednesday, July 18, 2018

آموزش گرافیک متحرک در بازی‌سازی Unreal Engine

آموزش گرافیک متحرک در بازی‌سازی Unreal Engine

در این پست از سایت هلال احمر قصد داریم به آموزش گرافیک متحرک در بازی‌سازی Unreal Engine برای شما کاربران عزیز بپردازیم. امیدواریم مقاله آموزش گرافیک متحرک در بازی‌سازی Unreal Engine مورد توجه و کاربرد شما قرار بگیرد و برایتان مفید باشد. این مقاله برای افراردی که در زمینه آموزش آنریل انجین در معماری فعالیت دارند می تواند منبع خوبی باشد .



آموزش موشن گرافیک آنریل انجین Unreal Engine Motion Graphics

هدف ما از این آموزش ، بالا بردن مهارت های ساخت motion graphics در بازی سازی شماست. اینکار را توسط وارد کردن فایل های آماده motion graphics در بازی های ویدئویی در نرم افزار motion graphics انجام خواهیم داد.
در این فیلم آموزشی نحوه طراحی و ساخت فایل های انیمیت شده (animated assets) را که میتوانید به راحتی آن را وارد Maya – Cinema 4D را تمرین خواهیم کرد.
همچنین فرایندهای طراحی و ایجاد منابع متحرک را به شما آموزش می‌دهد. این منابع به راحتی از نرم‌افزارهای مایا و سینما چهاربعدی به موتور بازی‌سازی آنریل ۴ انتقال می‌یابند.

آموزش تکنیک‌های گرافیک متحرک در موتور بازی‌سازی آنریل

همچنین شیوه خروجی گرفتن از فایل‌های Alembic برای وارد کردن فایل های assets به داخل محیط ویرایشگر آنریل را توضیح خواهیم داد در این آموزش تصویری ساخت موشن گرافیک برای بازی سازی ، تکنیک هایی را آموزش خواهیم داد تا با استفاده از آنها می‌توانید نهایت بهره را از قابلیت‌های موتور آنریل ۴ ببرید.
چکیده دوره آموزشی :
  • ساخت تنظیمات داینامیک پایه
  • خروجی گرفتن از فایل‌های FBX
  • انیمیشن سازی به روش Blendshapes
  • وارد کردن فایل‌های FBX به  Unreal Engine
  • انیمیشن سازی کمرا توسط ابزار Sequencer
  • وارد کردن فایل‌های Alembic به داخل Unreal Engine
  • خروجی گرفتن از فایل‌های Alembic در برنامه‌های مایا و سینما چهاربعدی
  •  انیمیشن سازی به استفاده از قابلیت هندسه سازمان‌ یافته در Maya – Cinema 4D
خب دوستان به انتهای مقاله آموزش گرافیک متحرک در بازی‌سازی Unreal Engine رسیدیم . از توجه و همراهی شما با این مطلب سپاسگزاریم. برای مشاهده و دانلود ویدئو آموزشی Video Tutorials و همچنین دانلود  سایر آموزش های فارسی به سایت ۳dmax مراجعه نمایید.

No comments:

Post a Comment