Friday, July 13, 2018

دفتر عقد و ازدواج در قیطریهمحضر ازدواج در قیطریه

دفتر عقد و ازدواج در قیطریه – محضر ازدواج در قیطریه

در این مطلب از سایت دفتر ازدواج قصد داریم در مورد مدت زمان دوران عقد توضیحاتی برای شما آماده کرده ایم. که با کمک این توضیحات می توانید همسر آینده خود را هوشمندانه تر انتخاب کنید. شما می توانیدبا دنبال کردن ما تا انتهای این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید در ادامه با ما همراه باشید.
دفتر عقد و ازدواج در قیطریه – محضر ازدواج در قیطریه


یکـی از مـوارد با ارزش ازدواج، زمان عقد و نامزدی می باشد. زمانی که چه بسا از شیرین ترین و خاطره انگیـز ترین روزهای تمام عمر هر زوجی محسوب می شـود . ولی به راستی این زمان برای چه کاری پیش بینی شده است. زمان چه کاری می باشد؟ چه کارهایی را می بایست در این زمان انجام داد و چه کارهایی را نه ؟ ملاقات و مشـورت و دیدار زن و شوهر در این زمان نه فقط به آرامش روحی و ایجاد فضای مناسب برای شناخت زیـادتر در روابط نامزدی کمک می کند ، چـرا که مجال زیادتری را برای نزدیکـی خانواده های دو طرف هـم فراهم می سازد. پس رعایت بعضـی نکته ها در ملاقات ها خواهـد توانست به سودمنـد بودن روابط نامزدی کمک نماید.

دیدارها در روابط نامزدی

در روابط نامزدی، دو طرف می بایست پیش از هر چیز، برای قرار ملاقات ها با هم به موافقت برسند. اما خوب است که خانواده ها را در جریـان موافقت خود قرار دهند. چرا که خانواده عروس می بایست از وقـت حضور دامادشان مطلع باشد تا آمادگی ضـروری برای پذیرایی را داشته باشد و آقای داماد با نداشتن هماهنگی و احیاناً نامناسب بودن اوضاع ظاهری عروس خانـم روبرو نشود. بـعد اعلام تلفنی پیش از به راه افتادن کاری خیلی به جا می باشد. در ادامه با وضع ظاهری در روابط نامزدی هراه ما باشید.

وضع ظاهری در روابط نامزدی 

بازبینـی به وضع ظاهری برای داماد در دیدار عروس خانـم ضـروری می باشد. بـعد مـردان اصلاح موهای سر، منـظم و تمیز بودن لباس و بهره گیری از عطر مورد علاقه عروس خانـم را فراموش ننمایند. عروس خانـم هم خوب است لباسی را به تن کند که به قول معروف زیـادتر به وی می آید و با آن از جذابیت زیادتری برخوردار می گردد.

ول خرجی در روابط نامزدی

اگر قرار است با نامزد خود به گردش بروید، قطعا به حد ضـروری پول به همراه داشته باشید. چرا که در این زمان خانـم ها به شدت نگران خست مردها می باشند . در غیر این صورت عروس خانـم با خود گفته است: “سالی که نکوست از بهارش پیداست. ”

در روابط نامزدی چه صحبتی بکنیم؟

قبل از دیدار دو نفره، می بایست ملاقات و مشـورت و احوال پرسی با خانواده عروس یا داماد صورت گیرد، آن هم با جملاتی گرم و صمیمانه که حکایت از شدت علاقه برای دیدار خانواده دارد. تعریف کردن از یکدیگر، نوع رفتار، لباس و وضعیت ظاهری همدیـگر بر جذابیت روابط نامزدی و دیدارها اضافه می کند. بـعد صرفه جویی ننمایید و احساسات خود را به زبان بیاورید. خوب است بیان این احساسات به زیباترین ظاهـر موجود صورت گیرد. به شکلی کـه زن و شوهر یادآوری آن را برای سالیان دراز، قوت قلب خود قرار دهند. بـعد در این موضع، سکوت نخواهد توانست معنای خوبی داشته باشد. چرا که گاه سکوت کردن نشانه تردید دارا بودن تلقی می گردد.

هدیه مناسب در زمان نامزدی

خرید هدیه مناسب یا گل، برای عروس خانـم موجـب خشنودی وی شده و روابط نامزدی را محکم تر می کند. ولی چنان چه در شرایط ویژه ای قادر به ساخته آن نمی باشید، قطعا به عروس خانـم بگویید که چنین قصدی داشتید. به خاطر داشته باشید: همسـری که زودتر از دیگری، از علایق و سلیقه های همسـرش مطلع می گردد، موفق تر می باشد. راستی یادم رفت بگویم: قطعا روی بسته بندی کادو را با جمله ” دوستت دارم ” زینت دهید!

آیا در زمان نامزدی می بایست هر راستی را بگوییم؟

خیر؛ یکـی از مـوارد جدی در زندگـی مشترک از اینجا پیدا می شـود . بـعد زوج جوان بدانند که فاش کردن اسرار خود و خانواده ضرورتی در روابط نامزدی ندارد و از هر راستی که شانس دارد از علاقه همدیـگر کم کند، قطعا پرهیز کنند. فقط راست هایی را بیان نمایید که ندانستن آن در زندگـی آینده اثر بد می گذارد و نامزد شما حق دارد که آن را بداند. خانمی گفت خودم زندگـی خودم را تباه کردم. از وی پرسیدم چرا؟ وی اضافه کرد: در ایـام نامزدی اوقات خوشی را با هم می گذراندیم تا اینکه صداقت من گل نمـود و به نامزدم گفتم من پیش از تو ۴ سـال و اندی با یک پسر دوست بودم و آن را از تو پنهـان کرده بودم . از وی پرسیدم وی چه کرد؟ گفت : کار ویژه ای انجام نداد. ما با هم زندگـی کردیم ولی فکر می کنم ایـام خوش من در همـان چند ماه اول خلاصه گردید…!

No comments:

Post a Comment