Wednesday, July 18, 2018

دانلود سریال ایرانی و جدید ساخت ایران فصل دوم

افزایش ۱۲ قسمتی نسبت به فصل اول
فصل اول «ساخت ایران» در ۹ سری ۱۸ قسمتی به بازار آمد و در بازار داغ بدقولی های «قهوه تلخ» و «قلب یخی»، تنها سریالی بود که کاملا منظم به بازار آمد و تا آخرین قسمت هم توزیعش ادامه پیدا کرد. تهیه کننندگان این مجموعه اما برای فصل دوم آن تصمیم گرفته اند یک مقدار بلند پروازانه وارد عمل شوندو تعداد قسمت ها را به ۳۰ قسمت برسانند.
به احتمال زیاد همانطور که فصل اول آن قابلیت پخش از تلویزیون را داشت و چند وقت پیش از شبکه «آی فیلم» روی آنتن رفت، فصل دوم هم طبق اصول تلویزیون پیش می رود و بعد از توزیع در شبکه نمایش خانگی، یکی از شبکه های تلویزیون هم آن را نمایش خواهد داد. البته در حال حاضر هیچ کدام از عوامل، راجع به این قضیه اظهارنظری نکرده اند. باید منتظر باشیم و ببینیم فصل دوم این مجموعه با کدام کارگردان و چه بازیگرانی تولید می شود و قصه آن تا چه حد با فصل اول در ارتباط خواهد بود!
اخبار و حواشی ساخت ایران دوم
امین حیایی در مصاحبه ای با انرژی و نشاط بسیار اما کمی ناامیدانه اعلام کرد اینجوری دلار داره میره بالا کم کم سکانس های خارجی فصل دوم ساخت ایران به مرزهای ایران نزدیک میشود (باکمی خنده).
محسن کیایی هم به جمع بازیگران سری جدید این سریال پرطرفدار اضافه شده است.
ساخت ایران ۱ در فرانسه بود.اما شنیده ها حاکی از آن است که فصل ۲ ساخت ایران در چین بخش هایی از آن ساخته میشود.

موضوع: کمدی ، اجتماعی
محصول: ایران
سال ساخت: دی ۱۳۹۶
انتشار : تابستان ۱۳۹۷
کارگردان : سید امیر پروین حسینی
تهیه کننده : منصور سهراب پور
هنرمندان : امین حیایی ، محمدرضا گلزار ، محسن کیایی ، سحر دولتشاهی ، سارا بهرامی ، مهران احمدی و امیرحسین رستمیاز جمله بازیگران سریال ساخت ایران ۲ هستند.
تعداد قسمت ها : ۲۶ قسمت حدودا ۴۰ دقیقه ای
برای دانلود سریال های ایرانی بیشتر کلیک کنید


منبع

No comments:

Post a Comment