Saturday, July 14, 2018

دفتر عقد و ازدواج در کریمخان

دفتر عقد و ازدواج در کریمخان – محضر ازدواج در کریمخان

در این پست نیز نکاتی در مورد بهم زدن نامزدی برای شما به اشتراک می گذاریم . اگر قصد دارید که نامزدی خود را بهم بزنید، پیشنهاد می کنیم که ابتدا این مطل را بخوانید و بعد تصمیم بگیرید. 

اغلب اشخـاص در اوایل زمان نامزدی به علـت اینکه تازه با همدیگر همراه شده اند صحبت برای گفتن و شنیدن خیلی دارند. به این علـت هفت ۸ ماه اول نامزدی برای دختر خانـم ها و مـرد پسرها ماه های شلوغ و پرترافیکی حساب می شود. ولی هرچه اشخـاص زیـادتر به انتهـای این زمان نزدیک خواهند شـد یا حرف هایشان کمتر می شود و یا اینکه صحبت هایشان پرتنش و پرمخاطره می شود. به راستی دلیـل این امر چیست؟
۱٫همیشه در آغاز کار چون اشخـاص تازه با همدیگر آشنا شده اند کوشش و اهتمام مهـم خود را در دادن و گرفتن اطلاعات می کنند. در واقع آنان در غالب صحبت های گوناگون و متنوع خود یکسری اطلاعات از خود به شخـص مقابل انتقال می دهند و در جـواب و صحبت های وی اطلاعاتی از وی دریافت می کنند. این امر موجـب آشنایی دو طرف از یکدیگر و رسیدن به معرفت کامل و تکمیل آنها از هم می شـود . ولی هر چه به سمت انتهـا زمان نامزدی پیش می رویم معرفت اشخـاص از همدیگر زیـادتر و اطلاع دهی و آگاهی گیریشان از هم کوتاه می شـود .
۲٫اغلب ماه های پایانی زمان نامزدی برای خانواده ها به ویژه دختر خانـم و مـرد پسر زمانی پر از اضطراب و اضطراب می باشد. دلیـل اصلی این امر هم نزدیک شدن به موعد پیوند و سرشلوغی آن زمان من باب تدارک امورات ازدواج،  جهیزیه ، ساخته مسکن و غیره می باشد. این دل سرگرمی های زیاد موجـب ایجاد اضطراب در دو طرف و کم صحبتی آنان و پناه بردن به غار تنهاییشان به ویژه دربـاره مـردان می گردد.
۳٫ برخـی وقتها خانواده ها با سخنان و رفتارهای خطـا خود تنش و اضطراب این زمان را برای عروس و داماد خیلی بیشتر می نماینند. در حالی که دختر و پسر با اتکا و امید به یاری و مساعدت خانواده هایشان پیش می روند و والدیـن باید رد این راه یار آنان بوده و کوله مرتبه بعضـی از مشکلاتشان را بر دوش بگیرند نه اینکه باری شوند بر دوش آنها.

وظیفه های خانـم ها و مـرد در این زمان :

۱٫حفظ یک دلی و یک رنگی و درک متقابل: دختر خانـم و مـرد پسری که این زمان را سپری می نمایند می بایست برای کاهش تنش های خود و قوی نمودن همبستگیشان، کوشش نمایند همدیگر را به خوبی درک نموده و پشت به پشت هم مشکلات را حل نمایید. آنان می بایست به این امر دقت نمایند که اختلاف و درگیری و تضادشان در این مـوارد نه فقط مشکلی از آنان حل نمی کند بلکه کوله مرتبه مشکلاتشان را سنگین تر و رسیدن به مقصد را برایشان دشوار می نماید. در حالیکه یک دلی و یک رنگی خانـم و آقـا فقط اصلحه آنان در مقابل مشکلات زندگـی حساب می شود.
۲٫ نیاز زن ها به حرف زن: مـردان می بایست دقت داشته باشند که برای خانـم ها گفت و گو نشان گر دلبستگی، علاقه و محبت شخـص مقابل و وسیله ای برای خالی شدن و تخلیه روانی از مشکلات می باشد در حالیکه دربـاره مردها چنین نمی باشد. به این علـت آقایان می بایست کوشش کنند برای کاهش اضطراب های روحی و روانی همسـرشان در این زمان با وی حرف زده و اجازه سخن گفتن به وی را هـم بدهند.
۳٫ غار تنهایی آقایـان : خانـم های عزیز هـم می بایست دقت داشته باشند که مـردان وقتی با کوهی از مشکلات مواجه خواهند شـد نیاز به تنهایی دارند به این علـت در اصطلاح روانشناسی به غار تنهاییشان پناه می برند تا بتوانند مشکلات را بپذیرند و راه حلی برای آنان پیدا کنند. به این علـت در این زمان احتیـاج به تنهایی و سکوت دارند و توقع دارند همسـرشان آنان را درک نموده و به حال خود رها نماید. آگاهی نسبت به این امر و رعایت آن به وسیـله زن ها موجـب می گـردد که نامزدشان سریع به سمت آنان بازگشته و همـان شخص قبلی با روحیه و توانی مضاعف به میدان باز گردد.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت دفتر ازدواج  مراجعه نمایید.

No comments:

Post a Comment