Saturday, July 14, 2018

دفتر عقد و ازدواج در پارک وی

دفتر عقد و ازدواج در پارک وی – محضر ازدواج در پارک وی

در این  پست می خواهیم  در مورد عقد؛ زمانی برای شناخت تکمیلی توضیحاتی برای شما آماده کرده ایم. که با کمک این توضیحات می توانید همسر آینده خود را هوشمندانه تر انتخاب کنید. شما می توانیدبا دنبال کردن ما تا انتهای این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید در ادامه با ما همراه باشید.
دفتر عقد و ازدواج در پارک وی – محضر ازدواج در پارک وی


عقد؛ زمان ی برای شناخت تکمیلی

زمان عقد فرصت طلایی ولی زود گذری می باشد ! در این مدت شما وقت دارید تا قبل از آغاز زندگـی مشترک، در پایین یک سقف، یکدیـگر را زیـادتر بشناسید ولی مواجه شدن با نکته های که پیش بینی اش را نمی کردید و آماده شدن برای اجرای مراسم عروسی شما را مشوش می نماید و تا چشم به هم می زنید، مـشاهده می کنید که فرصت تمام شده است.
باید اطلاع داشته باشیـم که برای آغاز زندگـی مشترک فقط عشق ضـروری نمی باشد؛ یعنی حتی چنان چه عشق دو طرف واقعی باشد و یکدیـگر را به خاطر لیاقت ها، توانایی ها و مهـارت های اجتماعی و فردی دوست داشته باشند باز هم می بایست مهارت هایی را پیش از وصلت یاد بگیرید تا بتوانند به خوبی زمان مقابل را مدیریت نمایند و موجـب آرامش، امنیت و افتخار همدیـگر شوند.روانشناسان بر این باورند که زمان عقد خواهـد توانست برای بعضـی از همسـران زمان دشواری باشد؛ چرا که آنها به علـت بی تجربگی قادر به مدیریت درست مـوارد نمی باشند. ولی برای اینکه از اضطراب ها و درگیری های احتمالی کم شود می بایست درست رفتار کردن، مدیریت برنامه ها و آینده نگری را یاد بگیریم.

نکته های که می بایست جدی بگیرید

* اگر تمایل داریـد ارتباطی سالم، منطقی و پربار داشته باشید، یادگیری مهـارت های ارتباطی را جدی بگیرید. مهـارت های ارتباطی فرصتی می باشد برای مشـخص کردن چارچوب های زندگـی مشترک و جـواب مثبت دادن به احساسات و عواطف همسـر . علامت اینکه فردی مهـارت های ارتباطی ضـروری ندارد این می باشد که اغلب سخنان و رفتارهای نسنجیده هر چند کوچک و به شوخی دارد که خواهـد توانست یک دلخوری بزرگ به وجود آورد و شیرینی روابط را کم کند.
* رابطـه با همسـر و خانواده اش بطور مستقیم یا غیرمستقیم به شیوه کلامی و غیرکلامی، آگاهانه یا ناآگاهانه، انتقال دهنده پیامی می باشد، بـعد بیندیشید که هر مرتبه چه پیامی می دهید.
* برای آنکه به وظیفه های شغلی، تحصیلی و خانوادگی شما لطمه وارد نشود، برای ملاقات هایتان برنامه داشته باشید.
* با شنیدن حرف های همسـرتان، بازبیـنی هدایای او، گزینش هایش، (نوع و رنگ لباس، کتاب ها وغیره ) علاقه ها، سلیقه ها، احساسات، عواطف و نقاط حساس شخصیت وی را پیدا نمایید.
* رفتار احترام آمیز، برتریـن روش حفظ حریم های شخصی – اجتماعی و مقدمه رابطـه مثبت می باشد.
* یکـی از عوامل با ارزش تعیین کننده اهمیت اجتماعی شما، رفتارهای پسندیده و محترمانه با اطرافیانتان می باشد.
* چنان چه تمایل دارید روانی با نشاط، فکری سالم و خاطری آسوده داشته باشید با همسـرتان صادقانه، محترمانه و دوستانه رفتار نمایید .
* در برخورد باهمسـرتان، صداقت را سرلوحه رفتار و گفتار خود قرار دهید. «صداقت می باشد که انسانی را نیکوکار می کند و نیکوکار به بهشت راه پیدا خواهد کرد». همسـران صادق، دروغ نمی گویند و دورویی نمی کنند و به وعده های خود عمل خواهند کرد در حالی که ملزم به گفتن تمام چیز هم نمی باشند.
* چنان چه که به خصوصیت مثبت همسـرتان به صورتی برجسته نگاه کنید همیشه به وی وفادار می مانید.
* سخنانی که میـان شما و همسـرتان ردوبدل می گردد، امانت می باشد. برای استحکام زندگـی می بایست امانتدار همدیـگر باشید.
* انسان طالب زیبایی می باشد و زیبایی طلبی، مقدمه ارتباط؛ بـعد شما زوج های جوان هـم با آراستن و پیراستن خود برای همدیـگر با هم رابطـه ای تولیدکننده و محترمانه برقرار نمایید .
*در مـورد مـوارد ویژه خانمتان بیهوده کنجکاوی ننمایید ؛ چون این گونه رفتار کردن خواهـد توانست سبب لجبازی، بی اعتمادی و پنهـان کاری وی شود.
* بی علـت در قبلی همسـر تان کنکاش ننمایید ، حال را مشاهده کنید و آن را سرمایه آینده ای روشن قرار دهید.

No comments:

Post a Comment