Sunday, December 17, 2017

کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج تیزهوشان 96-97

کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج تیزهوشان 96-97

نکته: داوطلبان باید دقت داشته باشند که در هنگام ثبت نام به مشخصات و ظرفیت پذیرش مدارس توجه نمایند. همچنین دانش آموزان باید برای آشنایی بیشتر با روند ثبت نام و تکمیل فرم های مربوط به آن به نمونه فرمی که در صفحه نهایی دفترچه تیزهوشان آوده شده دقت نمایند و قبل از ورود به سامانه اولویت های مورد نظر خود را مطالعه کنند. تمامی مراحل ثبت نام تیزهوشان مانند:
صدور کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج آزمون، رسیدگی به اعتراضات و کلیه امور به ثبت نام به صورت اینترنتی و غیر حضوری توسط داوطلبان انجام می پذیرد و مدارس در این رابطه مسئولیتی را به عهده نخواهند داشت.

کارت ورود به جلسه تیزهوشان 96-97

شامل : نام و نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی، اولویت مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده و عکس داوطلب می باشد که معمولأ 1 هفته قبل از اینکه آزمون برگزار شود در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
نکته: داوطلبان باید توجه داشته باشند که حضور در جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد.

زمان برگزاری آزمون پایه هفتم و پایه دهم 96-97

در دو روز متوالی و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود که زمان برگزاری آزمون معمولأ در اواسط اردیبهشت است.
برای اطلاع از ضوابط و شرایط ثبت نام دوره اول متوسطه و دوم متوسطه استعدادهای درخشان، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، مواد امتحانی و تعداد ضرایب سئوالات، ضوابط، ظرفیت و شرایط پذیرش دانش آموز، نقل و انتقال دانش آموزان، اعلام نتیجه و ثبت نام دانش آموزان پذیرفته شده با ما در ارتباط باشید.

No comments:

Post a Comment