Saturday, July 14, 2018

نامزدی و مساله ای به نام روابط جنسی

دفتر عقد و ازدواج در ظفر – محضر ازدواج در ظفر

دوستان در این پست میخواهیم در رابطه با  نامزدی و مساله ای به نام روابط جنسی توضیحاتی برای شما آماده کرده ایم. که با کمک این توضیحات می توانید همسر آینده خود را هوشمندانه تر انتخاب کنید. شما می توانیدبا دنبال کردن ما تا انتهای این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید در ادامه با ما همراه باشید.
دفتر عقد و ازدواج در ظفر – محضر ازدواج در ظفر





اکثر مواقع زمان عقد به دلیـل عدم آمادگی به لحاظ شرایط خانوادگی طرف دختر یا وضعیت اقتصادی طرف پسر و یا اتفاقات غیر منتظره انـدکی زیاد می شود زیادتر شدن رابطـه عقد ضمنا اگـر با مدیریت رابطـه همراه نباشد خود مساله آفرین می گردد.

ارتباط جنسی در زمان عقد

اگر چه بعد از جاری شدن صیغه عقد دائمی دو طرف عرفا و شرعا خانـم و شوهر حساب خواهند شـد اما نکته ای که با ارزش تلقی می گـردد اینکه دو طرف بعضـی روابط و رفتارهای خود را تا وقتی که زیر یک سقف نرفته اند می بایست مدیریـت نماینند. اولا هیچوقت توصیه نمی گـردد ارتباط جنسی تکمیل (hard) را در این زمان تجربه نماینند چرا که عطش جنسی دو طرف می بایست در این زمینه محفوظ مانده تا در اهمیت خود بتواند اثرگـذار باشد. زوج های جوانی که در زمان عقد به سر می برند اگر تمایل دارند ارتباط آنها تکرای نشده و ظاهـر عادت به خود نگیرد کوشش کنند از یک رابطـه جنسی تکمیل اجتناب بورزند ولی دربـاره نیازهای جنسی خود آزادانه حرف بزنند و در این حرف ها کوشش در تحریک همدیـگر نداشته باشند. معاشقه در زمان نامزدی توصیه می گـردد در زمان عقد هـم معاشقه و چنان چه که دو طرف نتوانند خویشتن داری نماینند و یا برای آشنایی با تمایلات جنسی خود رابطـه جنسی را به شیوه محدود، اصرار می شود ، محدود تجربه نماینند ولی به طور تکمیل هیچوقت.

رفت و آمدها در زمان عقد

بعد از عقد رسمی مسلما رابطـه ظاهـر جدی تر به خودش می گیره در عین حال که یکسری از محدودیت ها برداشته می گـردد عدم مدیریت رابطـه خواهـد توانست موجـب ایجاد مـوارد و گفتگوهای خانوادگی گـردد تا جایی که متاسفانه کار به طلاق برسد. مسلما هر دو طرف علاقه مند می باشند زیـادتر در کنار هم باشند زیـادتر رفت و آمد داشته باشند زیـادتر کنار هم بخوابند و حتی مسافرت بروند بله این دو خانـم و شوهر می باشند پـس از سال ها خلاء احساسی و جنسی حال فرصتی برای از میـان بردن این خلاء را پیدا کرده اند فردی مورد نظـر خود را یافته اند و تمایل دارنـد اما فاکتورهای با ارزش و مهم عموما خانواده ها با رفت و آمد و اینکه دو طرف شب کنار هم بخوابند و با هم باشند مساله دارند دلیـل اصلی این مساله عدم ممانعـت و مدیریـت غریزه جنسی از طرف دو طرف می باشد که شانس دارد موجـب پیدایش مشکلاتی مثل بچـه دار شدن یا از میـان رفتن باکرگی دختر گـردد عموما خانواده ترجیح خواهـد داد پیش از تزویج باکرگی حفظ گـردد به ویژه خانواده دختر توصیه می گـردد دو طرف به این خواسته ها احترام بزارند.

مناسبت ها، رسم و رسومات

بعضـی از رسم و رسومات ما زیبا می باشد اما چون در هر عصری هر خانواده این رسم و رسومات را به نفع خود تغییر داده متاسفانه بعضـی از رسم و رسومات زیـادتر دست و پا گیر شده و موجـب شکل گیری مشکلاتی در زمان عقد می گردد به عنوان مثال تیمی رسم بر این دارند که به مناسبت اعیاد گوناگون هم خانواده پسر و هم خانواده دختر هدایایی رد و بدل کنند چنان چه سطح طبقاتی دو خانواده برابر باشد که خب تر مساله پیش می آید ولی ضمنا اگـر سطح طبقاتی یکـی از خانواده ها نسبت به خانواده مقابل کمتر باشد جرقه گفتگو و مـوارد زده خواهد شد و به جای آن که پیش از فرا رسیدن عید یا مناسبت ویژه ای اسباب شادی فراهم گـردد بالعکس غم خرید هدیه ای که در خور هدیه اخذی از خانواده مقابل باشد جایگزین شادی می گردد.

No comments:

Post a Comment